1 Karolinas Kaos: Vasas snyggaste lägenhet?

Saturday, October 10, 2015

Vasas snyggaste lägenhet?

I onsdags var jag och hälsade på Milja som bor i penthousen som man gjort ett Hus&Hem-reportage här. Jag var också tvungen att fota lite grann, för alltså wow, jag har aldrig sett en liknande studielägenhet. Rummen tog aldrig slut och sen verkade varje rum ha en egen balkong dessutom - och det var inga små balkonger kan jag lova!

Dörren till en av balkongerna...

Alltså drömmen!

Vi hade köpt lite fika.

Myshörnan! 

Milja på den andra balkongen.

Vasas bästa utsikt?

Det var så kul att träffa Milja igen, hade inte sett henne på allt för länge! Satt och catchade up i ett par timmar och smidde lite planer tillsammans som jag kanske kan berätta om i ett senare skede, vi får se vad det blir till! Oj oj, mycket hemligheter på bloggen nu. 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!