1 Karolinas Kaos: Tillbakablick

Sunday, October 11, 2015

Tillbakablick

Idag har jag och Challe varit tillsammans i tre år, tänka sig. Det känns som att vi varit ett par så mycket längre än så, men det beror väl på att vi känt varandra så länge. Vi hade nog börjat Netflix & chill:a redan under sommaren 2012 så att säga, men vi blev officiella först på hösten.

Det var på en sitz på höstlovet som han hade skrivit en extremt smakfull och fin sång till mig som han framförde framför allihopa (finns på film!) i Forsby. Jag kan nog nästan påstå att det var den kvällen som jag bestämde mig för vad jag ville. Så på den vägen är det! Jag tänkte dagen till ära lyfta fram några gamla inlägg som på sätt eller annat handlar om oss.


Jag svarar på frågor om Challe: Girlfriend tag
Challe svarar på frågor om mig: Boyfriend tag
Det bästa och sämsta med sambolivet: Livet som sambo
Jag listar saker vi brukar gräla om: Töntiga saker att gräla om 
Om vår första dejt (januari 2006): Ett ögonblick jag aldrig glömmer
Jag berättar om det bästa med honom: Varför jag älskar min pojkvän
Vi har varit på två resor tillsammans, av det finns det fem inlägg: 12345
Samlade citat av Challe: Shit my boyfriend says & Shit my boyfriend says # 2
Förra året fick jag en prinsesstårta på födisen: Hemmagjord prinsesstårta a la pojkvännen

4 comments:

  1. den sången vill ja hör live nästa gång ja ser challe!!! häls honom de!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja ska vis videon åt dej ;) vet int om vi får honom att sjung de pånytt så...

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!