1 Karolinas Kaos: Throwback Thursday: Min 18-årsfest!

Thursday, October 1, 2015

Throwback Thursday: Min 18-årsfest!

Jag satt och kollade igenom min gamla bilddagbok och råkade hitta bilderna från min 18-årsfest. Eftersom det fortfarande är torsdag tänkte jag att jag skulle visa några bilder från detta födelsedagsfirande 2009. Jag minns att det var en lördag och jag skulle fylla 18 år på söndag, så efter midnatt åkte vi (med en limousin haha) in till stan och jag besökte det mytomspunna Melody för första gången. Men först var det hemmafest hemma hos oss.

Twister!

Challe, Elin & jag

Fanny & Dressi

Dressi, Elin & Anna

Fullt upp vid köksbordet! Tror den censurerade personen hade slagit mig om jag inte lagt en smiley där ;)

Fullt hus!

Vi skulle ha en fest för de närmsta kompisarna, men som det brukar bli på hemmapartyn dök det upp många fler än planerat. Hur som helst så hölls allt städat, alla skötte sig och allt blev riktigt lyckat - och natten på Melody likaså. Tänk att det snart är sex år sedan, helt galet!

8 comments:

  1. Alltså... Är den där cokisburken i din hand photoshoppad eller borde jag skaffa glasögon? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah jo den är "photoshoppad" faktiskt, lag inte ner min själ i det riktigt men det var lite menat som skämt också ;)

      Delete
  2. Hihi, så små alla ser ut! Tänk så vuxen man kände sig när man fyllde 18. Man var ju bara en liten fjutt egentligen. :') Kul throwback!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen eller hur, man trodde ju man vuxen när man blev myndig! Åh, så lite man visste... ;)

      Delete
  3. Lol ja hoka int ens cokisburken! Som då du måsta beskära bilden så dös hand med öl int kom me på bdb nån gång. Va fint då ja kuckar upp där mellan er i twister haha. No va vi ung o grann förr i vääde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jaa exakt! Ojoj man blir ju rikti nostalgisk.

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!