1 Karolinas Kaos: På min önskelista!

Thursday, October 1, 2015

På min önskelista!

Oktober månad är här och det betyder också att jag snart fyller år! Den 18:e oktober blir jag alltså 24 år (skriv upp i almanackan!) och jag har förstås börjat slipa lite på önskelistan. Jag tänkte att jag skulle skriva ett par inlägg om vad som finns på min önskelista just nu, om inte annat så får jag klicka hem några presenter åt mig själv! Jag råkar passligt nog behöva påfyllning i mitt badrumsskåp då en massa produkter håller på att ta slut, så i det här inlägget kommer att lista både produkter som jag vet att är suveräna samt såna jag gärna skulle testa på. Detta inlägg skrivs i samarbete med Nordicfeel.


1. Victoria's Secret Body Mist 11,50€ [här] || 2. GHD-kit 184,95€ [här] || 3. Wella SP Luxeoil 17,50€ [här]

Man kan inte ha för många Victoria's Secret bodymistar va? Dessutom har jag bara två stycken från förr och har spanat in dessa två ett bra tag nu! En GHD-plattång har jag drömt om ända sedan jag var till frissan och hon demonstrerade hur fantastiska produkter de har, det tog typ 5 minuter att platta hela mitt hår! Vid samma besök blev jag också helt frälst av Wellas SP Luxeoil, jag har skrivit om den tidigare och jag älskar den lika mycket fortfarande. Jag köpte den dessutom för knappa 30€, och det var den värd, men ser att den nu är nästan hälften billigare!

4. Nyx Ögonbrynsgel 11,50€ [här] || 5. Revlon Silvermask 16,95€ [här] || 6. Double Up-fransar 8,50€ [här]

Jag har testat några av Nyx produkter och varit helnöjd, så nu när min ögonbrynspenna börjar ta slut är jag riktigt sugen på att testa deras ögonbrynsgel också. Någon som har erfarenheter? 

Revlons silvermask för blont hår är den bästa silverbehandlingen jag nånsin testat och då har jag provat många. Jag brukar ha i den i 10-15 minuter och förutom att den tar bort alla gula toner ur håret gör den dessutom håret silkeslent och superlätt att kamma efteråt. Torkar inte alls ut som vissa silverschampon kan göra.

...och lösögonfransar brukar jag köpa ungefär en gång per år och det brukar vara till halloween, och dit är det ju inte länge kvar!


7. Macadamia Deep Repair Masque 19,95€ [här] || 8. OPI Nagellack 11,95€ [här
9. Blowpro Stylingspray 14,50€ [här] och Anti-frizz-serum 11,95€ [här]

Jag älskar Macadamias hårprodukter! Jag har testat deras leave-in-kräm och den har verkligen varit fantastisk, så en hårinpackning skulle jag inte heller tacka nej till. OPI-nagellacken är mina absoluta favoritlack (åtminstone av de jag testat hittills) och om de vore lite billigare skulle jag säkert köpa dem i alla färger. Borstarna är så bra och lacket torkar supersnabbt. Love it!

Som ni kanske vid det här laget vet är jag helt galen i hårprodukter och dessa två från Blowpro skulle gärna få joina min samling. Den första är ett spray som innehåller värmeskydd och som ska göra håret slätt och fint och den andra är som namnet antyder ett anti-frizz-serum. Precis vad mitt hår behöver i höst och vinter!

10. Tangle Teezer 14,95€ [här] || 11. LCC Facial Trio 66,50€ [här] || 12. Fudge Torrschampo 12,95€ [här]

Min Tangle Teezer börjar vara riktigt sliten, så den gör nästan mer skada än nytta just nu, så en ny sån måste jag införskaffa snarast. Det är helt utan att överdriva den bästa borsten på denna planet. Blondinbellas eget märke LCC har jag testat hårinpackning av och min syrra rekommenderade även hennes hudvårdsprodukter, så ett sånt här paket drömmer jag också om... Och så är mitt torrschampo också slut - och ett torrschampo kan jag inte leva utan. Perfekt de dagar man inte riktigt hinner tvätta håret på morgonen. Fudges produkter har varit favoriter både för mig och sambon, så jag tror hårt även på denna. 

15. Georgio Armani 62,95€ [här] || 14. DKNY 58,50€ [här] || 15. Burberry 47,95€ [här]

En ny parfym har jag sökt jag vet inte hur länge... Just nu använder jag mig av Gucci Guilty och Hugo Boss Orange Sunset, men jag skulle vilja ha några fler att variera mellan. Men jag har alltid så svårt att bestämma mig och blir så förvirrad av alla dofter i butiken, så jag går alltid ut tomhänt. Armanis Acqua di Gioia tror jag att jag tycker att doftar gott åtminstone och DKNY har jag haft tidigare, så den är jag åtminstone säker på. Sen vet jag att det är någon av Burberrys parfymer som jag gillar, men är inte helt säker på om det nu är den här... Så otroligt svårt med parfymer alltså! 

Det var allt jag för tillfället önskar mig från Nordicfeel! Den som känner sig manad kan mejla mig angående adressen, så är det bara att skicka hit allt sen ;) Skämt åsido så vill jag avslutningsvis ännu tipsa om Nordicfeels outlet där man kan hitta riktigt fina erbjudanden med upp till 50% rabatt! Du hittar outleten [här]. 

6 comments:

  1. Jag har nyx pomaden och den är riktigt bra! Det är ju nästan en exakt kopia av ABH dipbrow pomaden! Har min i frägen blonde fastän jag har rätt så mörka bryn, men den passar! :) luxeoilen har jag haft 1 år nu och det är min absoluta favoritprodukt till håret!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul att höra, då ska jag nog ge den en chans till näst! Och jaaa luxeoilen är så ljuuuvlig :D

      Delete
  2. Man blir aldrig för gammal för önskelistor! :D

    ReplyDelete
  3. Iih sku önska jag sku fylla snart, blev riktigt taggad för önskelistor! Tur att det ä jul snart ;) Hoppas du får mycket från din lista, hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa julen e här snabbare än man tror! :D det hoppas jag också haha ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!