1 Karolinas Kaos: Idag får man börja nominera!

Monday, October 12, 2015

Idag får man börja nominera!

Idag startar nomineringarna inför Galan 2015! Själv har jag ingen aning om vem jag ska rösta på ännu faktiskt. Jag såg kategorierna listade här och jag måste säga att det känns lite knepigt, men nog ska man väl hinna få ihop något före den 23:e oktober. Röstningen öppnas här idag, så glöm inte att nominera era favoritbloggar!


FB-evenemanget finns här och mer instruktioner om hur röstningen går till finns här

8 comments:

  1. Jag har hunnit läsa genom kategorierna som hastigast. Men tänker nog fundera ordentligt innan jag lägger min röst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samma här, inte helt lätt faktiskt!

      Delete
  2. Det ska bli kul att få nominera! :) Spännande..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spännande och lite svårt ja! :)

      Delete
  3. Det blir kul att få nominera! :) Ännu mer kul att sen se vem som vinner!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen :) blir spännande!

      Delete
  4. Ska bli riktigt roligt och spännande ^^

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!