1 Karolinas Kaos: Fredag och spännande nyheter

Friday, October 9, 2015

Fredag och spännande nyheter

Hej! Har ni en bra fredag på gång? Själv har jag varit i skolan i några timmar och nu har jag "gjort skoluppgifter" (läs: öppnat kurslitteraturen, lagt den åt sidan) i ett par timmar, men efter det här inlägget ska jag nog ta tag i det på riktigt. Jag har några uppgifter jag skulle vilja få gjort före helgen nämligen. I och för sig ska jag och Ronja till Tritonia för att skriva hemtent imorgon, vad skulle man annars göra en lördag... Men efter det får jag ta helg i ett drygt dygn åtminstone. På söndag "firar" jag och Challe dessutom 3 år tillsammans, så då ska vi väl typ hämta nåt från McDonalds tänker jag mig.

Envisas ännu med den korta läderjackan...

För övrigt så fick jag SJUKT ROLIGA nyheter idag som jag snart kommer att kunna berätta mer om, men ännu en stund tänker jag vara lite hemlighetsfull! Nångång under nästa vecka tror jag att jag kommer att kunna berätta för er också! Jag hatar när folk gör så där, "hihi jag har en hemlis men jag får inte berätta den", då kunde man ju lika gärna hålla käften, eller hur? Men det får ju en att klicka sig in flera gånger, så att... Nu måste ni helt enkelt komma tillbaka för att få veta. Med detta lämnar jag er nu att våndas och önskar en fortsatt trevlig fredag!

4 comments:

  1. Gaahh Karro! Det där borde vara bloggregel nummer 1: berätta aldrig A om du inte samtidigt berättar B. Hatar cliffhangers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jag vet och håller med!! Förlåt :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!