1 Karolinas Kaos: En dag med tjejerna

Thursday, October 8, 2015

En dag med tjejerna

Idag har vi firat finaste Malin som fyller 24 år idag! Vi började med frukost hemma hos Fanny & Malins och var up and running redan vid 08:30. Satt där i några timmar och drack kaffe och bara pratade bulla som om vi skulle ha fått betalt för det. Hehe brukar nån annan säga så? Att prata bulla alltså. Så härlig start på dagen i alla fall! Vi bestämde oss för att gå ut och äta lite senare, så vid sjutiden träffades vi vid Kaffehuset August. Jag tänkte visa lite bilder från dagen!

Mysfrukost!

Yum yum!

Svinkallt och svinvackert väder idag.

Vid Kaffehuset August ikväll!

Jag tog en Club Sandwich och blev verkligen inte besviken!

Bild från Elinas instagram.

Jag har med andra ord haft en helt perfekt torsdag! Jag har t.o.m. varit helt ledig från skolan, och DET var välbehövligt minsann. Imorgon har jag lite mer att göra igen, så nu ska jag nog gå och lägga mig så småningom. Godnatt på er!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!