1 Karolinas Kaos: Det finns fördelar med att ha en syster

Sunday, October 4, 2015

Det finns fördelar med att ha en syster

...som shoppar en del! Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: jag har världens bästa syster. De senaste gångerna hon har varit hem till Finland på besök har hon haft med sig en massa saker åt mig, bl.a. skor som hon inte använder. Lyckligtvis har vi samma storlek på fötterna, så jag har förstås tagit emot dessa med öppna armar.

Alla dessa par har jag fått av henne - och fler finns i skåpet.

Det senaste paret i skor-jag-fått-av-Elvira-kollektionen är de närmast kameran med leopardmönster. Trodde inte hon menade allvar när hon gav dem till mig haha, jag tycker mycket om dem! Helt oanvända, superbekväma och lite roliga, perfekta till vilken höstoutfit som helst. De andra paren är bl.a. Nike och Vagabond - hur snäll syster kan man ha egentligen?!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!