1 Karolinas Kaos: Autumn inspiration

Tuesday, October 6, 2015

Autumn inspiration

Tänkte bjuda på lite höstinspiration på bloggen idag! Jag älskar höstoutfits, de kan vara så snygga och mysiga samtidigt. Jag har valt ut en favorit på varje rad i det här inlägget och märkt ut dem med [klamrar]. Så gjorde jag alltid när jag var yngre och det hade kommit hem någon katalog på posten - jag ringade in en favorit på varje sida. Inlägget är skrivet i samarbete med Nelly. 



1. HÄR 2. HÄR [3. HÄR] 4. HÄR 5. HÄR

[6. HÄR] 7. HÄR 8. HÄR 9. HÄR 10. HÄR




11. HÄR 12. HÄR 13. HÄR [14. HÄR] 15. HÄR


16. HÄR [17. HÄR] 18. HÄR 19. HÄR 20. HÄR





21. HÄR 22. HÄR 23. HÄR [24. HÄR] 25. HÄR

26. HÄR 27. HÄR 28. HÄR 29. HÄR [30. HÄR]


Min favoritrad är alltså 3, 6, 14, 17, 24, 30, även om jag skulle kunna mixa och matcha hur hejvilt som helst mellan allt som jag länkat till i det här inlägget. Och om jag bara får välja ett enda plagg är det nästan nr 17, alltså kappan, tycker den är så sjukt snygg och så jagHur skulle din drömrad se ut och vilken produkt skulle du välja om du bara fick välja en?

1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!