1 Karolinas Kaos: Wake me up when September ends

Wednesday, September 30, 2015

Wake me up when September ends

Alltså va, är det oktober imorgon?! VA? När hände det här? Okej, jag hänger verkligen inte alls med. Det betyder att jag snart fyller år, det betyder att det snart är dags för fyra veckors praktik, det betyder att jag och Challe snart har varit tillsammans i tre år, det betyder att det blir höst på riktigt nu. Idag har jag varit helt ledig och har försökt fokusera på några skolarbeten, har väl gått sisådär... Nå, nya tag imorgon.

Jag på väg till skolan en idag // Jag uttråkad i skolan en dag

En snapchat från igår, så här ser det ut för jämnan hemma hos oss // Den tidigare nämnda frukosten efter att ha blivit krossad - inte riktigt lika bloggvänlig kanske ;)

En konversation som gjorde mig glad idag! Måste spara sånt här till sämre dagar ;)

Nu har jag och C precis ätit kvällsmat och jag ska fortsätta att läsa en bok som vi ska diskutera på lektionen imorgon. Arra heter boken och är en ungdomsroman skriven av Maria Turtschaninoff. Riktigt beroendeframkallande faktiskt, så jag vill definitivt läsa fler böcker av henne efter det här. Nåja, nu ska jag fortsätta med läsandet, adios.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!