1 Karolinas Kaos: Vilka glasögon ska jag välja?

Friday, September 11, 2015

Vilka glasögon ska jag välja?

Jag har märkt att jag under vissa föreläsningar inte ser vad det står på tavlan och trots att mitt synfel enligt optikern är minimalt är det ändå otroligt störande att vara tvungen att kisa med ögonen på lektionerna. Annars ser jag bra på avstånd, men det är något med lärarnas kassa pennor på de vita tavlorna, texten blir helt suddig. Så jag har bestämt mig för att skaffa glasögon att ha i skolan helt enkelt. Som bäst har jag hem tre par bågar på prov och nu vill jag ha er spontana åsikt!




Alla ba "lol de ser exakt lika ut alla tre", men det tycker ju inte jag förstås. Jag har ett par favoriter, men när jag ser dem på bild blir jag lite osäker. Det här är SÅ svårt, jag kommer aldrig att kunna bestämma mig.

Vilka tycker ni?

28 comments:

  1. Åh vad svårt, alla är snygga! Men jag röstar ändå för nr 2 :)

    ReplyDelete
  2. 2 är mina favoriter, annars 3 :)

    ReplyDelete
  3. Jag röstar på 3. Stora, men inte för stora och tar inte fokus från ögonen din :)

    ReplyDelete
  4. Tycker alla e fina på dej men 2an och 3an e favoriterna :D

    ReplyDelete
  5. 2an är helt klart bäst! :)

    ReplyDelete
  6. Jag skulle ha sagt 1:an, men nu blir jag osäker då ingen annan röstat på dem ;) faller för grupptrycket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, i ärlighetens namn var 1:an mina favoriter, men så har INGEN röstat på dem :'D eller ja, nu har de ju fått en röst, TACK ;)

      Delete
  7. jag tycker också bäst om 1:an! :)

    ReplyDelete
  8. alla var riktigt fina men jag säger 3:an :)

    ReplyDelete
  9. 1 röstar nej för nr.2!

    ReplyDelete
  10. Ettan tycker jag passar dig bäst!

    ReplyDelete
  11. 1an isåfall, 2 och 3 sitter allt för långt nere på din näsrygg. Ögat ska vara ungefär i mitten av glaset, men på alla dessa snuddar du nästan i överkant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha är det så? Det kan ju hända att jag har lagt dem lite för långt ner på näsan också, typ som jag brukar ha mina solglasögon haha. Är verkligen nybörjare med det här! Ska prova dem framför spegeln igen och kolla det där. :)

      Delete
    2. Gör så! Och prova kanske några fler bågar också :) Själv provade jag säkert tiotals innan jag hittade dom som satt perfekt hehe.

      Delete
  12. 1 HELT KLART!! :D

    ReplyDelete
  13. Jag tycker 1:an eller 2:an, jättefina glasögon i alla fall!

    ReplyDelete
  14. 1:an tycker jag passar bäst! :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!