1 Karolinas Kaos: Suomen paratiisihotelli(!)

Tuesday, September 29, 2015

Suomen paratiisihotelli(!)

21:00 ikväll är det premiär för det som kanske kan vara det värsta som hänt finsk tv, nämligen Suomen Paratiisihotelli. Jag kommer att titta i ren fascination eftersom jag inte kan låta bli. Det kan bli riktigt intressant att se hur ett gäng hormonstinna finnar kommer att bete sig när de tvingas umgås så intensivt tillsammans.


Svenska Paradise har varit en flopp i år, jag orkade se kanske tre avsnitt före jag gav upp, så nu ska vi se om det finska är "bättre". Bildkällorna och mer info finns här. Ikväll blir med andra ord en tv-kväll: 19:00 Million Dollar Listing 20:00 Vem vet mest? 20:30 Halv åtta hos mig 21:00 Paratiisihotelli 22:00 Skönhetsfällan 23:00 Svenska Hollywoodfruar. (Sistnämnda kommer egentligen kl. 21, men ska se det på TV3 Play sen istället.) Skönt med tv-kväll efter att ha hållit på med skolarbeten hela dagen...

4 comments:

  1. Oj nej jag missade ju det där! Sätts de månne upp nånstans på nätet efteråt? Man måst ju bara ta o kolla in hur Finlands version är.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Går nog säkert att hitta i efterhand också! Men kan avslöja att första avsnitte int va så värst intressant, så går nog säkert att hoppa in från andra avsnitte, handlingen e int så svår ;)

      Delete
  2. Had nog int så stora förväntningar, men blää... Hoppas det kommer in nya deltagare som levererar senare! Killarna igår va ju såå stela :D
    Däremot tycker jag att Sveriges PH blev genast bättre då Diddi kom in :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alltså finska Paradise va nog de tråkigast ja sett på läng! Äj fy ja gillar varken finska eller svenska PH, ja måst nog bara accepter de :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!