1 Karolinas Kaos: Studenthälsan, tent och vinkväll

Saturday, September 12, 2015

Studenthälsan, tent och vinkväll

I torsdags var jag till Studenthälsan: infektionsvärde normalt, ingen öroninflammation, svullna bihålor, men ingen inflammation där heller... Och så tog de ett svalgprov, men svaret på det kommer först på måndag. Förstås känner jag mig lite piggare idag, så vi ska se nu om jag alls behöver någon antibiotika. Men skönt att kolla upp allt åtminstone!

Och igår skrev jag den där tenten jag nämnde i veckan. Jag vågar inte riktigt säga något förrän jag fått resultatet, men alltså ja, det kändes som att det gick bra. Jag skrev typ åtta sidor - tydligen lönar det sig att plugga en vecka på förhand. Men nu jinxar jag ju allt och bli förstås underkänd när jag skriver så där. Håll tummarna!

Taggad för kvällen!

Ikväll ska jag och Challe hem till ett par som vi (tillsammans med ett tredje par) bodde med i en trea i nästan ett halvår. Vi var alltså sex personer som bodde väldigt tätt inpå varandra, så ni kan tänka er att man lärde känna varandra mer än väl. På schemat ikväll står bl.a. fotboll och vin och som Manda så bra uttryckte det: "Sen får vi se vartåt de spårar!" Så att sådant på agendan idag, ha det fint så hörs vi!

Jag försökte hitta några inlägg från kollektivlägenhetstiden, men jag bloggade tydligen inte så flitigt 2013... Men jag hittade några åtminstone: MorjensFastlaskiainen 2013Igår en lekplats, idag en kyrkogårdMay the odds be ever in your favorHej och håLivstecken.

2 comments:

  1. Vi håller tummarna att tenten går vägen. :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!