1 Karolinas Kaos: Show some love for dem bobies

Sunday, September 6, 2015

Show some love for dem bobies

Som jag antagligen har nämnt någon gång förr så älskar jag underkläder. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst - jag kan helt ärligt inte räkna antalet bh:n och trosor jag har. Till min stora förtjusning såg jag att Ellos just nu har bh-kampanj, en massa söta färger och modeller för en ynka tiolapp, vissa t.o.m. ännu billigare. Och jag behöver faktiskt en ny vit bh, så jag ska nog klicka hem en idag...

1 HÄR | 2 HÄR | 3 HÄR | 4 HÄR | 5 HÄR | 6 HÄR | 7 HÄR | 8 HÄR | 9 HÄR (adlinks)

Det bästa, förutom priserna hehe, är att man kan hitta bh:n i så gott som alla storlekar mellan A-G. Dessutom får man 30% rabatt på en produkt och fri frakt (för nya kunder) om man använder sig av rabattkoden 325405. Klicka här för att shoppa!

6 comments:

  1. Åh, det lät ju bra. Iofs. har jag köpt en del nya bh:ar under våren/sommaren, men någon till skulle inte skada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Några fler skadar aldrig ;) det är min filosofi haha!

      Delete
  2. Har du alltså fått ett erbjudande från Ellos att du ska skriva om det här eller hur går det egentligen till? Får du något i utbyte? Får man ofta såna "samarbeten" då man bloggar? :) Jag har ingen egen blogg så jag hänger inte med i det här :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ibland får man direkta erbjudanden, men med såna här länkar är det lite annorlunda. Skulle kunna förklara i ett inlägg nån dag :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!