1 Karolinas Kaos: Ny kalender!

Tuesday, September 1, 2015

Ny kalender!

Varje läsår börjar med en ny kalender, eller hur? Åtminstone jag kan inte använda en kalender i längre än ett år, det känns bara fel. Nytt skolår betyder alltid ny kalender och nu har jag hittat den som ska tjäna mig detta år. Det blev en rosa med härligt paisleyliknande mönster i formatet A6. Jag har alltid använt mig av A5 tidigare, så det känns lite ovant, men det är så skönt att den ryms i det lilla facket i väskan!

Hittade den inne på Suomalainen för en tiolapp.

10 comments:

  1. Sen jag började jobba så börjar min kalender alltid med första januari. Men under studietiden började nog året där i augusti/september.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo det är förstås logiskt :) om jag jobbar som lärare i framtiden lär jag nog ändå alltid köra på den här varianten hehe.

      Delete
  2. Fin! Jag brukar vilja ha en STOR kalender så jag ska kunna skriva myki och så den inte ska tappas bort så lätt :) men jag försöker mer och mer övergå till elektronisk kalender. Det går så där.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo förstås, för- och nackdelar med allt! :) Jag har också försökt använda kalender i telefonen nångång, men tycker inte alls om det...

      Delete
  3. ååh va fiiin!!! var månne jag ska hitta nån liknande i svea :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa visst ee den! Nåmen brukar int Sverige ha jättemyki bra såna affärer? :) Fast nu vet ja ju int va som finns i Umeå förstås...

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!