1 Karolinas Kaos: Magnus Betnér i Jakobstad

Wednesday, September 23, 2015

Magnus Betnér i Jakobstad

Den här veckan är det standupturné i svenskfinland! HumorHuset presenterar standupshow med Magnus Betnér, Hasse Brontén, Anders Helenius och Janne Grönroos. När jag fick höra att Betnér ännu en gång är på väg till dessa trakter bestämde jag mig genast för att jag måste köpa biljett.

Jag ska gå med Challe och brorsan nu på lördag i Jakobstad!

Så taggad!

Biljetter till föreställningen i Jakobstad hittas här och Vasa här. Jag såg Betnér i Vasa år 2008 och har sedan dess sett fram emot att se honom igen, men dessvärre aldrig haft möjlighet att gå. Här kan ni läsa mer om vilka komiker som uppträder var och när. Är det någon annan än jag som är på väg på det här? 

Det var den här showen, Tal till nationen, jag såg i Vasa för några år sedan! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!