1 Karolinas Kaos: Kvalitet eller budget?

Friday, September 25, 2015

Kvalitet eller budget?

Timberland här || NLY Shoes här


Timberland här || NLY Shoes här

Sixtyseven här || NLY Shoes här

Jag har så länge suktat efter ett par riktigt rejäla vinterskor och jag var nära att köpa ett par Timberland förra vintern faktiskt, men jag ångrade mig i sista sekund. Men när det kommer till skor är det verkligen fråga om kvalitet eller budget, för det är nog bara så att fötterna hålls varmare av äkta skinn än syntetiska material. Så vem vet, kanske jag skulle klämma in en liten födelsedagspresent åt mig själv i budgeten i år... Vad väljer ni, "lyx eller budget"? 

1. Här || 2. Här || 3. Här || 4. Här

Just nu har Nelly en superkampanj med 200 par skor för under 25€, [här] kommer du till rean. 

Vid ett köp för100€ får du 20€ rabatt med koden 20off och vid ett köp för 60€ får du 10€ rabatt med koden 10off. (Läs mera om rabatterna här). Detta inlägg är skrivet i samarbete med Nelly.

8 comments:

  1. Jag brukar helt gå efter hur mycket och till vad jag skall använda skorna. Men oftast försöker jag nog handla kvalitet, förutom när det handlar om sommarens slit och släng tygskor och ballerinas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så tycker jag också! Sånt man ska använda en längre tid kan man nog spendera lite mer pengar på, men just sommarskor handlar jag också på typ H&M :)

      Delete
  2. Kvalitet alla dagar i veckan punkt. Något jag lärt mig att ta tillvara med åren :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tror dig! Ska fundera hårt och länge på vilket par jag ska investera i :)

      Delete
  3. Kvalitet när det gäller vinterskor. De använder man ju sen hela tiden och får stå ut med mycket :D Ballerinas sliter jag ut minst 1 par varje sommar så där funkar budget tycker jag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sant, håller med! :) det är så värt att investera i ordentliga vinterskor, finns inget värre än att frysa om tårna haha.

      Delete
  4. Tycker även jag att det är kvalitet som gäller när det kommer till skor som man använder ofta! Däremot brukar jag inte sätta lika mycket pengar på till exempel festskor som man bara använder då och då. :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!