1 Karolinas Kaos: I'm simply the best

Monday, September 14, 2015

I'm simply the best

Idag fick jag reda på hur det hade gått i tenten i fredags och nu kan jag äntligen pusta ut! Jag är inte bara godkänd utan fick en fucking femma (skala 1-5). Jag tjöt typ till när jag läste igenom mailet av läraren. "Du har skrivit en utmärkt tentamen"! Jag som bara trodde att jag hade flummat en massa, men tydligen inte! All ba käfta Karro slut ti skryt, men fattar ni hur jobbig den där boken var att läsa eller? Men nu kan jag alltså lämna det bakom mig och gå praktiken det här året precis som planerat. SKÖNT!


Idag hade jag en moddelektion och sen hade vi ett infotillfälle om praktiken. Direkt efter det for jag och Challe och handlade och nu har jag precis satt igång en tvätt, en disk och så har vi städat en del här i läggan. Så nu har vi bänkat oss i soffan med gott samvete! Jag köpte en aningen försenad födelsedagspresent åt Challe idag också, nämligen Final Fantasy IX från år 2000! Vi är båda riktiga Final Fantasy-nördar, men ingen av oss har spelat 9:an tidigare, så det står på schemat resten av kvällen.

En väldigt bra dag för att vara måndag!

8 comments:

  1. Wohoo, va kul att det gick vägen! :)

    ReplyDelete
  2. Grattis!! Va otroligt skönt att ha de över! Och att det sen gick så bra också :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Jamen precis, sjuk lättnad :)

      Delete
  3. Super snygga muggar!!!! :D och bra jobbat ;)

    ReplyDelete
  4. Wow! Dendär boken var ju supertråkig! Verkligen duktigt jobbat att få en 5 i den! :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!