1 Karolinas Kaos: Om att sälja vad som helst till vem som helst

Friday, September 4, 2015

Om att sälja vad som helst till vem som helst


Har ni sett realityserien Million Dollar Listing som går på Sveriges trea? Jag har kollat lite nu som då om det råkat gå när jag startar TV:n, men under de senaste dagarna har jag suttit bänkad när det varit dags för denna serie. Inte bara för att serien i sig är otroligt intressant, utan kanske främst för att jag gått och blivit smått förälskad i Fredrik Eklund.

Fredrik är född 1977 i Stockholm, har bott i New York i 13 år och är en av de mäklare som sålt mest fastigheter i hela New York. Han har ett förflutet som porrskådis, något man kanske inte skulle tro när man ser hur otroligt sofistikerad, vältalig och liksom "städad" han är idag. Nu säger jag inte att gayporrskådisar inte kan vara väluppfostrade människor, men ni förstår kanske vad jag menar.

Bilder från Fredriks facebooksida.


Här medverkar han i Vakna med the Voice.



Den här sparken har tydligen blivit hans grej hehe... Bildkällor: 1, 2, 3

I serien Million Dollar Listing New York får man följa med några fastighetsmäklare som slåss om kunder, jobbar stenhårt dygnet runt, förhandlar med köpare och säljare och som kan tjäna upp till en miljon dollar i provision per såld fastighet. Programmet är verkligen intressant och jag är som sagt helt såld på Fredrik. I en av säsongerna får vi se Fredrik gifta sig med sin Derek Kaplan. Så sent som igår röt Eklund ifrån åt alla haters på instagram.

Förutom att Fredrik är aktuell i Million Dollar Listing har han även gett ut en bok: The Sell, eller som den heter på svenska: Sälj! Konsten att sälja vad som helst till vem som helst.  


No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!