1 Karolinas Kaos: Damn you, Oliver

Sunday, September 13, 2015

Damn you, Oliver

Varför går helgerna så snabbt? Jag har typ hunnit blinka en gång sedan i fredags och så är det plötsligt söndag kväll igen. Kanske vi skulle införa lediga måndagar nu när det ändå är så mycket lagändringar på gång! Jag har varit så sjukt trött idag och det känns som att jag kommer att somna tidigt ikväll. Borde läsa några kapitel ur ett kompendium till modden först bara, om inte annat så lär jag ju somna då...

Före jag traskade iväg till Kim & Amanda igår.

Ostbricka med en massa godsaker!

Vid sjutiden igår gick jag iväg till Kim & Amanda, Challe hade farit dit lite tidigare redan. Vi blev hela tolv pers som samlades för att titta på fotboll, dricka lite vin och bara ha det gott i goda vänners lag. Vid elvaitden gick vi och betalade in oss till Ollis och sen for inte hem före valomerkki... Det har ju varit The Ultimate Boner Week den här veckan och de spelade förstås även igår. Det är sjukt hur feelis jag får av dem alltså, jag tror att det var tredje året jag såg dem spela nu. Har varit lagom sliten idag kan jag lova! Meeen det var en riktigt kul kväll igår, så totally worth it. Nu ska jag gå och äta upp allt jag hittar i kylskåpet, tjarå.


Mä lupaan et ei ikinä, ei ikinä enää...

1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!