1 Karolinas Kaos: Bäst på internet just nu

Tuesday, September 15, 2015

Bäst på internet just nu

I brist på annat tänkte jag visa er några klipp jag skrattat åt under de senaste dagarna. Internet är verkligen källan till oändlig underhållning. Ni vet när man bara ska gå in på youtube för att kolla upp någon låt och två timmar senare sitter man och tittar på tutorials på hur man gör någon halloweenmakeuphur man smider ett svärd eller hur man lagar en zebratårta. Inte? Nå, så går det för mig varje gång jag går in på youtube åtminstone. Men över till de bästa klippen just nu (även om alla inte är så värst nya)...

Har sett den här säkert 30 gånger och den är lika rolig varje gång!!


Den här underbara ungen skriker till varje gång pappan försöker klippa hennes naglar, och brister sedan ut i ett smittande skratt. Så söt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Denna tjej tar orden ur mun på mig om och om igen. Så otroligt bra video - och rolig är hon också. Verkligen sevärt klipp, vare sig du är i en relation eller inte.

Här försöker en mamma desperat lära sin dotter att man inte får ta emot godis av främlingar. Så gulligt!


Sen måste jag tipsa om den här instagramsidan som bjuder på roliga klipp så gott som dagligen. Med 4,4 miljoner följare kan det ju vara så att det är jag som upptäcker denna sida lite sent, men hur som helst... Jag kan spendera löjligt mycket tid på att bara scrolla, scrolla, scrolla och skratta ihjäl mig åt alla roliga klipp de laddar upp. Här, här och här är mina favoriter just nu hahaha. 

2 comments:

  1. "Avokaadoo, thankss!!" hahahahaha lololol bruk sita o si på olika vine-compilations på youtube jag, man kan gö de hela dan haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dedär avokadoklippe e så underbart :'D hahah ja älskar vines, de att di e så kort fångar ofta just dedär exakt bästa i ett klipp.

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!