1 Karolinas Kaos: 3 bilder från idag

Monday, September 7, 2015

3 bilder från idag

Hej! Har ni en bra måndag på gång? Jag tänkte summera min i tre bilder.


Min proteinrika lunch idag bestod av lax, ägg, grynost, en kall sås, lingon och gurka. Jag försöker äta mindre rött kött och har tillsammans med sambon bestämt att vi fr.o.m. nu ska se till att äta vitt kött åtminstone två gånger i veckan. Så i höst blir det mer fisk och kyckling!


Idag började en ny kurs, litteraturpedagogik, som hör till biämnesstuderna i modersmål. Efter lektionen for jag raka vägen till bibban och lånade några böcker som vi ska läsa under kursen, bl.a. några ungdomsböcker. Jag är så himla pepp på det här nu och känner verkligen att jag valt rätt ämne!


Efter att ha läst på tent så gott som hela dagen är det nu äntligen dags för lite tv-mys i soffan. Har plockat fram lite kvällssnacks och ska bara njuta och ta det lugnt resten av kvällen. Hoppas ni också har haft en bra måndag!

4 comments:

  1. ååh lax, det bästa som finns!!! :)

    ReplyDelete
  2. Haha oj, den där rosa boken ha jag läst för tusen år sen minns jag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha va kul! Och nu är det dags för Karolina 23 år att läsa den ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!