1 Karolinas Kaos: Tuesday afternoon

Tuesday, August 18, 2015

Tuesday afternoon

Vad skönt att vara ledig hörni! Igår när Challe var på jobb passade jag på att städa lägenheten och ska nu precis fortsätta med det. Eller egentligen är allt klart redan, jag ska bara dammsuga, skura och byta lakan så är det klart. Har också hunnit tvätta ca sju tvättar under det senaste dygnet. Gött att få saker gjort! Imorgon ska jag gå en sväng via stan för att hämta ut ett paket samt köpa det sista inför resan, t.ex. har min toalettväska gått sönder helt vilket inte är så himla lägligt.

Två selfies från i lördags

I lördags gick jag över till Johi som bor typ 20 meter ifrån oss. Satt på deras balkong och blev grillade och började sakta men säkert tagga till inför kvällen. Lite senare kom resten av gänget dit och nångång före midnatt gick vi in till stan. Tyvärr var Olliskön så lång att det inte lönade sig att stå kvar i den, så jag och Elin gick tillsammans med våra gubbar vidare till DOM istället. Det är ju supermysigt där! Och man hör varandra när man pratar haha. Det blev trots allt en riktigt lyckad kväll och Ollis försvinner knappast någonstans ändå. 

Min frulle i morse, ifall någon finner det intressant.

Läste en bok på balkongen igår, så skönt!

Jag försöker bygga upp en liten suoja-bruna inför resan, så det inte går som förra året - jag brände mig som och såg ut som en kräfta halva veckan eftersom jag inte fattade att jag faktiskt måste använda spf 50 första dagen haha... Men nu ska jag som sagt avsluta städningen så borde jag bli klar ungefär exakt tills det att vi får sol på balkongen ;) Ha det fint!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!