1 Karolinas Kaos: Slutspurt

Wednesday, August 12, 2015

Slutspurt

Hej! Länge sen jag har skrivit något om min vardag nu känner jag. Nå, jag kan meddela att jag bara har två arbetsdagar kvar nu, sen är det semester! I helgen flyttar jag och C tillbaka till Vasa och den 20:e bär det som sagt av till varmare breddgrader. Tillbaka till Finland kommer vi den 28:e och sen är det skolstart den 1:a september. Skönt att hinna slappna av lite före man måste iväg till skolan!

Idag var jag och gymmade med Moa direkt efter jobbet, vi har gjort det 1-2 gånger i veckan nu en tid, så himla lyxigt med gym på jobbet! Det är nog den bästa känslan att avsluta jobbdagen med, så har man liksom gjort undan alla måsten redan klockan fyra på eftermiddagen.  


Före vi far tillbaka till Vasa ska jag försöka hinna klämma in en dag då jag far och plockar lite bär och kanske någon enstaka svamp. Det skulle vara så härligt att ha en massa egenplockade bär i frysen i vinter. Får se om jag kanske skulle hinna med det imorgon. Men nåja, inte mycket annat på gång just nu, men nu börjar slutspurten av denna jobbsommar!

2 comments:

  1. Nog har sommaren gått fort, tyckte det var nyss du skrev att du sku börja jobba..

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!