1 Karolinas Kaos: Såårt i bakända

Thursday, August 6, 2015

Såårt i bakända

Vad roligt att det är så många som har svarat på det här inlägget, de rätta svaren kommer upp i eftermiddag! 
------------------------------------------------------------------------------

Det slog mig plötsligt en dag - varför tar jag bilen till jobbet varje morgon när jag kan cykla? 10 km cykling är ju faktiskt hemåt och det känns som någon vits med det när det är till och från jobbet. Det känns inte lika pepp att fara ut och cykla 10 km efter jobbet utan destination tycker jag. Så i tisdags tog jag cykeln på morgonen. Sjukt bra start på dagen, kände mig mycket piggare än vanligt hela dagen. Men aj vad jag har ont i röven av sitsen ännu idag(!), det märks att man inte har cyklat på ett tag haha!

Ska cykla till jobbet kanske varannan dag nu - synd bara att jag kom på det här så sent på sommaren...

Efter jobbet trampade jag hemåt, duschade, bytte om och hoppade sedan i bilen mot Forsby. Därifrån for vi vidare till Socklot och småningom vidare till Challes familjs villa. Där var det lika vackert som vanligt, det skulle vara så mysigt att sova där en natt nångång. Vi grillade korv, gick ett varv runt holmen och åt lite jordgubbar och njöt av solen.

Den finska sommaren visade sina bästa sidor i några timmar!

Klättrade upp i det lite för höga tornet och tittade på utsikten. Var för skakis för att fota något därifrån haha.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!