1 Karolinas Kaos: Kreativitet & Mindfulness & en öl på Faros

Thursday, August 20, 2015

Kreativitet & Mindfulness & en öl på Faros

Igår var jag som sagt och hämtade ut ett paket från posten och jag kände mig lite som ett barn på julafton på vägen dit. Jag hade beställt den superpopulära målarboken för vuxna: Kreativitet & Mindfulness. Och ja, jag älskar den jag också! Jag satt i flera timmar igår och bara målade - det är verkligen otroligt avkopplande. Den får helt klart följa med på resan!

Detta är helt klart ett av de bästa köpen jag gjort i år!

När Challe kom hem från jobbet bestämde vi oss för att gå och äta till Faros. Senast jag var dit laddade jag upp en bild på instagram och taggade bilden med #farosfiilis och var med och tävlade om ett presentkort. Och guess what - några dagar senare hade jag fått ett mail där de meddelade att jag vunnit, hur kul som helst! Så igår passade det bra att gå dit för att fira att Challes hade jobbat sin sista dag för denna sommar - och att vi åker iväg på resa idag.



Maten smakade bra, vädret var toppen och efteråt kom vi hem passligt till att Idol skulle börja. En riktigt skön dag igår med andra ord och idag är vi helt redo på att åka iväg till Turkiet. Vårt flyg far först ikväll, så nu håller vi på och packar lite och bara tar det lugnt. Skönt att inte behöva stressa!

6 comments:

  1. Den målarboken vill jag också ha!!

    ReplyDelete
  2. Jag har läst om och sett så många bilder av den där målarboken nu, måste snart beställa en!

    ReplyDelete
  3. Måste så beställa den snart :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!