1 Karolinas Kaos: Girlfriend tag

Tuesday, August 25, 2015

Girlfriend tag

Det är så många som gjort boyfriend tagen den senaste tiden, så även jag, men jag bestämde att göra en andra vägen också, dvs en girlfriend tag. Fungerar på samma sätt - jag svarar på frågor om Challe som han sedan kommenterar. Lite annorlunda frågor, men temat är detsamma!


1. Var träffades vi?
Karro: Räknas lunarstorm? Annars typ Sursik disco
Challes kommentar: Jepp via nån Rancidbild

2. Vad var vår första dejt?
Karro: Hemma hos dig i Forsby
Challes kommentar: Jepp

3. Var var vår första puss och hur var den?
Karro: Hemma hos dig i Forsby...
Challes kommentar: Lättfotad som jag är

4. Visste du att jag var "den rätte"? 
Karro: Ja haha!
Challes kommentar: Förståeligt

5. Första intrycket? 
Karro: En pratkvarn, lite ful i mun, luktade gott
Challes kommentar: Va fan sägr du?

6. När träffade du min familj?
Karro: Dina föräldrar träffade jag på den där första dejten
Challes kommentar: Japp

7. Har vi en tradition?
Karro: Skulle väl vara Turkietresorna det då, eller måste det hända tre gånger för att vara en tradition?
Challes kommentar: Premier League varje helg

8. Vad var vår första roadtrip?
Karro: ...har vi ens varit på en roadtrip? Eller ja, till Haparanda kanske.
Challes kommentar: Oförglömligt!

9. Vem sa jag älskar dig först och var var vi?
Karro: Du, hemma hos mig
Challes kommentar: Om man inte räknar dig några år tidigare..
Karro tillägger: Jamen då sa jag att jag hade varit kär i dig, inte att jag älskade dig...

10. Vad bråkar vi om mest?
Karro: Vardagstjafs, typ städning, plocka undan efter sig...
Challes kommentar: Att det kan ta 10 minuter att komma iväg efter "du är klar"

11. Vem är bossen i förhållandet? 
Karro: Nå hehe vem tror ni? (han tror att han e)
Challes kommentar: Vi bestämmer väl de mesta tillsammans

12. Om jag kollar på tv, vilket program ser jag på då? 
Karro: Fotboll, formel 1 eller nå spelprogram..
Challes kommentar: Vad e spelprogram? 

13. Vilken dressing vill jag ha på min sallad? 
Karro: Nån vitlöksdressing kanske
Challes kommentar: Jepa

14. Vad för mat gillar inte jag? 
Karro: Gröt
Challes kommentar: Jepp, värst av allt är mannagryn

15. Om vi går ut och äter, vad beställer jag att dricka? 
Karro: Öl eller Coca-Cola
Challes kommentar: mm

16. Vilken skostorlek har jag?
Karro: 44...?
Challes kommentar: 45

17. Om jag samlade på något, vad skulle det kunna vara? 
Karro: Manchester United-prylar...
Challes kommentar: Eller fotbollshalsdukar överlag

18. Vad är min favoritmacka? 
Karro: Franskbröd med smör, ost, skinka och kanske gurka
Challes kommentar: Limpa

19. Vad skulle jag äta varje dag om jag kunde?
Karro: Kebab
Challes kommentar: Spontant jo, men om man vill va riktigt vanilla kan man väl säg nån biff

20. Vilka är mina favoritflingor?
Karro: Du äter väl int flingor? Sku vara nå sött isåfall, typ Frosties
Challes kommentar: Jepp, dom e greeeaaat

21. Vad är min favoritmusik? 
Karro: Håkan Hellström
Challes kommentar: Jaha? Det och gammal punk/metal.

22. Vilka är mina favoritidrottslag?
Karro: Manchester United, Anaheim Ducks
Challes kommentar: United bara, Ducks blev ointressant efter att Selänne sluta...

23. Vad har jag för ögonfärg? 
Karro: Brungrön, grönbrun
Challes kommentar: Blå

24. Var handlar jag mina kläder?
Karro: Online, typ Zoovillage
Challes kommentar: Det eller Gina Tricot

25. Något som jag gör som du inte gillar?
Karro: Lägger snus överallt, och blöta handdukar...
Challes kommentar: Tomma mjölkpaket i kylskåpet är väl inte heller nån favorit?

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!