1 Karolinas Kaos: Galna byxor och en mysig balkong

Thursday, August 13, 2015

Galna byxor och en mysig balkong

Igår spenderade jag eftermiddagen på balkongen med en bok och en kopp kaffe. Mamma och pappa har precis rustat upp balkongen här, den gick från att vara i princip oanvändbar till världens gulligaste lilla myshörna. Solen värmde och jag hade kunnat sitta där hur länge som helst! Ser framför mig hur man kunde tända lite ljus och dricka ett glas vin här nån sommar- eller höstkväll när det blivit mörkt ute.





Jag blev så glad när jag hittade de här byxorna häromveckan. Jag har länge dissat dessa lite lösare byxor med skrikiga mönster, men de här kändes så perfekta. Inte för lösa, men ändå otroligt sköna och bekväma, utan att se ut som harembyxor. Är helt förälskad i mönstret också! Kommer att användas flitigt i fortsättningen 

12 comments:

  1. Varifrån e byxorna köpta? Superfina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! De är köpta inne på Code i Jakobstad, men är av märket Vero Moda :)

      Delete
  2. Alltså de där mönstrade byxorna är verkligen populära nu. Ser väldigt bekväma ut också.. Får nog lov att ta mig till Gw-gallerian på byxshopping.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De är SÅ bekväma! :) Spring och köp!

      Delete
  3. Oh va fint mönster o fina färger o såklart fin tjej!!! 😊

    ReplyDelete
  4. Superfina brallor! :D Jag älskar craxypants - kan inte få nog av dem.

    ReplyDelete
  5. Skrev jag craxypants? Menade förstås crazypants. :'DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Maria! Jag älskar också craxypants numera haha ;)

      Delete
  6. så härligt mönster! ja har liknande svartvita, går omkring i dom hemma typ hela tiden :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visst är det! Jaa samma här :D

      Delete
  7. Åå dom var fina! Jag gillar inte när dom är jättejätte lösa, precis som du, men dessa var ju superfina! :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!