1 Karolinas Kaos: En natt på en villa

Monday, August 3, 2015

En natt på en villa

I helgen åkte jag och Challe ut till en villa med två andra par för lite umgänge. Vi grillade, vandrade runt holmen, fiskade, spelade spel, badade bastu, simmade, drack lite vin och bara umgicks från fredag till lördag. Vi hade det helt suveränt! Här kommer lite bilder från kvällen.

Nypotatis på gång

Utsikten!

Nypotatis, biffar, tsatsiki, grillad ananas, sallad... Kan inte riktigt beskriva hur gott det här var. De här biffarna kan jag (helt objektivt) säga att är de godaste grillbiffarna jag nånsin ätit. Spring och köp!

Så fridfullt och härligt ställe.

Fiske i solnedgången

Spelade spel hela natten lång

Jag måste erkänna och säga att jag inte riktigt är någon villamänniska egentligen, men en natt eller två går bra. Så det här var riktigt mysigt - och det är så skönt att koppla bort omgivningen en stund. När vi kom tillbaka till Jakobstad på lördag var vi så trötta av havsluften (och den korta natten kanske...) att vi somnade som två små grisar tidigt på lördagskvällen!

(Update: Här kan ni se fler bilder från kvällen!)

2 comments:

  1. Åhh! Jag älskar den näst-sista bilden! :)
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!