1 Karolinas Kaos: Checklistor

Wednesday, August 19, 2015

Checklistor

Igår såg min checklist ut så här:
- städa
- dammsuga, skura
- tvätta kläder
- damma mattor
- lenkki

CHECK PÅ ALLA, hur skönt var inte det då?


Idag ser min checklista ut så här:
- för in datorn på service igen (loool)
- far in till stan och köp de sista grejerna inför resan
- hämta ut ett paket från posten
- packa

Det roliga är att jag inte har någon bil idag då C är på jobb, så jag blir tvungen att gå typ 10 km eftersom datastället och posten ligger i helt olika änder av stan, men det kan jag ju å andra sidan se som dagens motion. Jag fick faktiskt ett erbjudande av Fopz som bor här bredvid att han kunde skjutsa mig, men jag tänkte att äh, lika bra att jag rör på mig. Gratis vardagsmotion är den bästa motionen. Så nu ska jag börja pallra mig iväg, vi hörs!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!