1 Karolinas Kaos: Boyfriend tag

Saturday, August 22, 2015

Boyfriend tag



1. Var kysstes ni för första gången och hur var det? 
Challes svar: Vi mitt, 2005. 
Min kommentar: Eh ursäkta mej, de va faktiskt 2006

2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på? 
Challes svar: Fotboll... Eller Geordie Shore
Min kommentar: Haha... Ja, bland annat

3. Nämn en maträtt hon inte gillar. 
Challes svar: Vet int, finns väl int? Klappagröt
Min kommentar: Lol va ska de betyda? Men ja, klappagröt är det äckligaste som finns

4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon? 
Challes svar: Sneglar på menyn och tar en hamburgarmåltid och en öl
Min kommentar: Jaa... Tänker alltid att ja ska testa nå nytt, men blir ofta dendeär enkla hamburgaren

5. Vilken skostorlek har hon? 
Challes svar: 38-39
Min kommentar: Jepp

6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit? 
Challes svar: Om de int sku kost nå? Underkläder
Min kommentar: Ja, älskar underkläder! Samlar ju på dem fast de kostar...

7. Vad skulle hon kunna äta varje dag? 
Challes svar: Bröd 
Min kommentar: Sant, bröd    ♥ annars kanske sushi.

8. Hurudan musik lyssnar hon helst på? 
Challes svar: Svensk pop. Mainstream.
Min kommentar: Haha va? Nää ja hör på allt! En massa gammal rock och typ alla former av metal och punk. Sen slinker de förstås in lite Nicki Minaj och David Guetta här och där också but I'm only human...

9. Vilken är hennes sämsta egenskap? 
Challes svar: Glömsk 
Min kommentar: Ja, eller slarvig, men de e väl typ synonymer

10. Vem är hennes bästa vän/vänner? 
Challes svar: Surikaterna 
Min kommentar: Yes

11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om. 
Challes svar: Lämna en skinkskiva i kylskåpet så att man slipper slänga paketet i roskis, samma sak går att göra med några droppar mjölk 
Min kommentar: Alltså de e så fruktansvärt irriterand, oså när de ligger snus på nattduksborde, på golve, på matborde eller var man nu kan tänkas hitt de...

12. Tränar hon? Vilken sport i så fall? 
Challes svar: Springer, gymmar
Min kommentar: Japp

13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar? 
Challes svar: Blogga och göra sig redo
Min kommentar: Blogga jo, men göra mig redo tar ju högst 1½h då vi ska på fest? O då e de extremt läng. Eller kanske de kan ta 2 nångång... 

14. Har hon någon unik talang? 
Challes svar: Dömer aldrig någon
Min kommentar: Kan svepa öl lite för snabbt för att kuna kall mig för classy och ladylike

15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan? 
Challes svar: Matematik och biologi?
Min kommentar: Matematik jo, och modersmål som jag studerar remember?

16. Vad var ditt första intryck av henne?
Challes svar: Bussi..hade en Rancid-bild på sin Lunar
Min kommentar: Haha ja de skrev du ju på en av mina bilder "BOSSI e do... äntligen en bruud som hör på Rancid" 

17. Vad är det bästa med henne? 
Challes svar: Kräver inte så mycket förutom mat och kli på ryggen, lite som en katt
Min kommentar: Haha, sant...

18. Vilken är hennes favoritfärg? 
Challes svar: Svart
Min kommentar: Och rosa

19. Hur går hon klädd hemma? 
Challes svar: Som vanligt
Min kommentar: Om jag har varit nånstans ja, men annars går ja väl mest runt i t-shirt

20. Beskriv henne med tre ord. 
Challes svar: Varm, amper, lättattpratamed 
Min kommentar: Varm? Som svettig då eller? 

21. Berätta något om henne de flesta inte vet.
Challes svar: Hon har världens sämsta lokalsinne
Min kommentar: Jag kan seriöst ha svårt att hitta i Jakobstad ibland...

22. Vem sa "jag älskar dig" först? 
Challes svar: Hon
Min kommentar: Pffft, HAN.

23. Vad brukar ni oftast gräla om? 
Challes svar: Missförstånd
Min kommentar: Och vems fel saker och ting är...

24. Vem är hennes kändiscrush? 
Challes svar: Tim Armstrong
Min kommentar: En ung Armstrong iåsfall... Men nu är det nog nästan Cumberbatch som tar förstaplatsen i kändisvärlden. 

25. Berätta om något pinsamt hon gjort.
Challes svar: Pass
Min kommentar: Pass

26. Hurudana filmer gillar hon?
Challes svar: Ingen speciell genre.
Min kommentar: Romantiska komedier eller allt i stil med American Pie & Eurotrip. Men så tycker jag om seriösare filmer också. Ser på allt utom skräck egentligen.

27. Vad är hon bra på? 
Challes svar: Lyssna, laga mat, blogga
Min kommentar: De tog lite väl läng för dej att koma på didär

28. Nämn några saker som gör henne glad. 
Challes svar: Små gester av uppskattning eller typ oväntade små överraskningar i vardagen, typ att Idol skulle börja igår men du inte visste om det, eller att ManU hade en match ikväll som du hade glömt
Min kommentar: Ja exakt!! Sånt gör mig SÅ glad. Gälland gesterna av uppskattning kan de va typ en spontan kram eller puss, ett fint sms, en liten överraskning som färdiglagad mat när jag kommer hem från skolan eller städad lägenhet utan att jag bett om det... Hehe wink wink

29. Vad är hon besatt av? 
Challes svar: Bloggar, instagram och allt det andra goda i livet...
Min kommentar: Besatt e ja väl ändå int!

30. Hurudan är hon som flickvän?
Challes svar: Som en berg-och-dalbana. Bäst i världen.
Min kommentar: Lol


3 comments:

  1. hahhahaha, mat å kli på ryggen e de BÄSTA som finns!!

    ReplyDelete
  2. Alltså de här boyfriend tag-inläggen är så roliga att läsa! :D Ska se om jag får min man att svara på frågorna också, hehe.

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!