1 Karolinas Kaos: Bildbomb från denna sommar

Monday, August 24, 2015

Bildbomb från denna sommar

Här kommer en massa ströbilder som jag ännu inte visat upp från denna sommar. Enjoy!

Mina absoluta favoritbrillor just nu!

Påväg för att fiska en kväll i Forsby

På landi hehe

På Johis balkong förra helgen

Syster & bror

Gubbar på midsommar

Mammas Kronan-cykel

På vår gård

Jag nån dag

Paus på bryggan under en lenkki

Eyelinern blev bra den här dagen så jag tog ca 100 selfies

På kaffi hos Anna

Det var dimmigt många morgnar 

Fotoalbumsgenomgång vid mommos & moffas

På väg till stan för att träffa Elin

Dagen efter villafesten

Kajsas & Mackes bebis

Lysarholmsfest!

Sång, grillning, snaps och bra sällskap

Snellmans biff, Snellmans korv, baconlindad halloumi och laxpaj - MUMS!

Fäboda

Syrran och jag

Kaffi & bulla vi mommos


Alla dessa utomhusmåltider kommer jag att sakna!


Citat av Ernst på café

Jag var till Vörå, måste dokumenteras

Papp!

Här spenderade jag en stor del av min sommar

En bild från Järven Games

Jakobsdagarsmatchen, ett måste!

En regnbåge i Purmo

En nöt innerfilé i Purmo

Fick syn på en hel svanfamilj en kväll!

Det var mina ströbilder så här långt, det kommer kanske fler i framtiden. Trots det usla vädret har sommaren varit riktigt underbar i år igen, tur att vi fick lite värme nu i augusti åtminstone. Hoppas ni har det skönt där hemma!

2 comments:

  1. Åh massa härliga bilder! De ha vari sommar trots att vädret varit lite uselt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Jo en helt okej sommar trots allt :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!