1 Karolinas Kaos: Amarillo & Blogg-AW!

Friday, August 28, 2015

Amarillo & Blogg-AW!

För ett dygn sedan landade vi i trygga Vasa och Finland igen och trots att jag gått och dragit på mig en dunderförkylning har jag sedan dess redan hunnit vara på Amarillo-lunch med Challe och blogg-AW med ett gäng finlandssvenska bloggare. Före jag skriver något om veckan i Turkiet tänkte jag visa er några bilder från den här fredagen i Vasa.

Igår när vi kom hem från flygfältet gick vi genast och duschade av oss och kröp sedan ner i sängen och tittade på några avsnitt Friends före vi somnade som två små grisar. Jag älskar att komma hem från en resa när det är städat hemma och speciellt när lakanen är nybytta - få saker uppskattar jag just så mycket. "Imorse" vaknade vi och bestämde oss för att gå och luncha till Amarillo. Jag hade hört så mycket gott om deras luncherbjudande Pimp my Burger att jag också ville testa det.

Vi tog varsin Pimp my Burger med Koskenlaskija och bacon, och MUMS, det var verkligen över förväntan!

Vid 17-tiden kom Daniela och Niko och hämtade mig och så gick vi iväg till Plan B där det var blogg-AW på schemat. Jag hade inte varit till Plan B förut, men det påminde ganska mycket om Rocktails som det hette tidigare. Snyggt utrymme, goda drinkar och ett härligt gäng bloggare!



Och så jag, duh.



De två sista bilderna är lånade från Tidstjuven, som ni ser!

Jättekul att träffa folk irl också och med bloggar som gemensam nämnare tar ju samtalsämnen aldrig slut. Ser fram emot fler träffar i framtiden! Nu har jag precis kommit hem till läggan igen och ska strax börja laga lite mat med handär jag bor med. Det blir en "sen middag" idag, eller vad kallas det? Hoppas ni har en skön fredagskväll! 

8 comments:

  1. De va kul att ses ikväll! :)

    ReplyDelete
  2. Tack för ikväll, det var trevligt :D Men jag var också på lunch idag vid Amarillo, vilken sammanträff? xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack detsamma! :) Jasså var du det? Tänka sig! :D

      Delete
  3. Kom till umeå på bloggträff med mig :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja när va de riktigt? :D har lite missa de!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!