1 Karolinas Kaos: V a r d a g s b i l d e r

Tuesday, July 7, 2015

V a r d a g s b i l d e r

Jag tänkte visa er de senaste dagarna genom mobilen.


På promenad genom Forsby. Jag tycker faktiskt att man kan få ganska bra och skarpa bilder med min sketna gamla iPhone 4s ibland trots allt. Om ljuset är rätt så funkar det! Jag och C var ute på en lång promenad häromdagen och jag njöt varje sekund. Klockan var runt 19, kvällssolen värmde ännu och jag blev alldeles kär i Forsby då jag fick se lite nya sidor av byn.

I ca en dag gick det att sola och äta frukost utomhus! 

Förstås sken solen allra mest när jag var på jobb, men en dag kunde jag faktiskt ligga ute på gräsmattan i några timmar utan att förfrysa tårna. Framsteg! 


...och så ett par bilder från en promenad genom Jakobstad. Orkar nån ens se dessa promenadbilder? Nå, jag har inte så mycket annat att komma med just nu så ni måste helt enkelt stå ut. Vi gick bl.a. genom Gamla Hamn och Skata. Nog är ju Jeppis en alldeles ljuvlig sommarstad också!


De två senaste dagarna har vi bakat. Hittills har jag och syrran gjort lite olika cupcakes samt glutenfria kex samtidigt som mamma gjort en massa annat gott. Tänker inte avslöja för mycket eftersom vissa av gästerna faktiskt läser min blogg!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!