1 Karolinas Kaos: Underbara Skorpan med underbara tjejer

Wednesday, July 22, 2015

Underbara Skorpan med underbara tjejer

Idag for jag snabbt hem efter jobbet, bytte kläder och strax efter kl. 16 kom Andrea tillsammans med Anna och hämtade mig för att fara iväg till Skorpan. Där väntade de andra tjejerna redan och hade som tur lyckats få ett bord trots att det var fullt hus!


Skorpan måste ju vara det absolut mysigaste caféet i nejden, så vad är nu bättre än att ta en kaffe där efter jobbet i goda vänners lag? Där satt vi och diskuterade allt och inget, planerade helgen och bara catchade up. Lika trevligt som vanligt! Ser fram emot helgen med dessa  

4 comments:

  1. Hoppas ni kom på nått roligt för i morgon kommer jag hem! :D Ses <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. De e väl lite under planering ännu men nånting ska vi no styra ihop! :D <3

      Delete
  2. Smaka du på glassen? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee de va så lång kö så ja orka int haha! Men två av di andra tjejerna köpt glass o di tyckt no de va gott, så NÄSTA gång ska ja nog testa jag också ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!