1 Karolinas Kaos: Öl på en måndag

Tuesday, July 21, 2015

Öl på en måndag

Igår for jag och Elin till Netti vid 19-tiden. Satt där i några timmar och drack ett par öl, pratade om allt och inget och träffade lite andra bekanta också. Jag älskar att staden vaknar till liv lite nu under Jakobs Dagar! Livemusiken hördes från Skolparken och det doftade sådär härligt av cigaretter som det gör på uteserveringar.
Jag och min fina Elin!

En bättre måndagskväll helt klart.

När jag kom hem från Netti frågade syrran om vi skulle fara iväg till Fäboda för att ta ett kvällsdopp. Först tänkte jag "Hjälp vad kallt", men sen tänkte jag "Varför inte" - det är sommar några dagar om året så det gäller att passa på. Där tog vi lite bilder i solnedgången som jag ska visa er imorgon!

2 comments:

  1. Ah, vad härligt - det finns någon annan än jag som gillar doften av cigarretter (fast jag inte röker) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa jag förknippar den verkligen med sommar! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!