1 Karolinas Kaos: Musik i Jakobstad

Thursday, July 23, 2015

Musik i Jakobstad

Det ordnas mycket fina program i Jakobstad nu under Jakobs Dagar och speciellt idag tycker jag att det fanns flera intressanta artister att gå och lyssna på. Jag ska träffa Kajsa nångång ikväll så får vi se vad vi hittar på! Imorgon spelar Satin Circus i Skolparken och på lördag är det KAJ som intar scenen, då lär det vara mycket folk i stan! Förra året var det väl publikrekord under KAJs spelning tror jag. Ska ni gå på något skilt evenemang i helgen? Här hittar ni hela Jakobs Dagar-kalendern

Club Supreme utlovar St. Tropez-känsla på Mellen hela kvällen ;) Fb-evenemang här.

3 comments:

  1. Kul att de fått så många bra artister i år! :D Jag tänkte kanske komma en sväng till Jeppis ikväll om jag hinner. Ska på bröllop på lördag och har massor att fixa imorgon, så det gäller att passa på när tid finns. Jeppisdagarna kan man ju inte missa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen! Håller med, så kul när det faktiskt händer något här för en gångs skull! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!