1 Karolinas Kaos: Gårdagen minut för minut

Thursday, July 30, 2015

Gårdagen minut för minut

06:00: Väckarklockan ringer, ställer om den till 06:20
06:20: Men neeeej låt mig sova...
06:25: Stiger upp ur sängen
06:30: Borstar håret, tvättar ansiktet, borstar tänderna, slänger på mig första bästa kläder jag hittar
06:45: Oj, är klockan bara kvart före? 
06:50: Dricker ett glas vatten
06:54: Men va, var klockan int kvart före just?!
06:55: Sätter mig i bilen, perkele, jag kommer att bli sen
07:01: Glider in på jobbet, tänker att perkele, vad jag är bra
07:02: Hinner höra slutet av nyheterna på Radio X3M
07:20: Kokar kaffe
07:27: Ojar mig över hur surt det är
07:30: Får igång ett riktigt bra flyt i jobbet
08:30: Oho, paus redan?
08:35: Väljer de hälsosamma frukostalternativen och tänker att idag ska jag äta nyttigt. Dricker kaffe, pratar skit
09:30: Pigg efter frukosten, känner mig som en Duracellkanin
10:00: Radio X3M:s Succémorgon slutar, byter till NRJ Sverige
11:30: Lunch, byter ut potatisen mot extra sallad, känner mig såhär
12:15: Lugnar ner sig på jobbet, känner tröttheten komma krypande
13:30: Kaffepaus, dricker en te och känner mig healthy AF igen
14:00: Pigg som en spigg, efter jobbet ska jag fa ut o spring
15:00: Slutar för dagen, far raka vägen till Skorpan för att träffa Kajsa
15:45: Ojar mig över hur god glassen är
16:30: Köper hem lite bullar åt familjen
16:50: Ojar mig över hur goda bullarna är
17:25: Slökollar något på TV
17:45: Somnar på soffan
19:00: Vaknar, dåsig som en zombie, kravlar iväg till kylskåpet och slänger i mig allt jag ser
19:50: Går bananaz på Ebay och beställer hem en massa saker åt mig och mamma
21:50: Tänker att jag borde gå och lägga mig snart så jag inte är lika trött imorgon
22:45: Lägger mig i sängen
23:30: Bara ett avsnitt Friends till...
00:30: Men herregud är klockan redan halv ett?!
01:00: zzZzz...


Så här kan en helt perus dag se ut för min del den här sommaren. Ikväll tror jag att jag ska iväg och träffa några kompisar till Esse av alla ställen och imorgon ska jag ut till en villa med två andra par. Ännu en fin helg på kommande med andra ord! Bilden är lånad från Kajsas instagram.

2 comments:

  1. haha, skönt att nån är likadan! Hade så bra flyt med träningen här nyligen, men så for vi till Åland och nu har vi varit ute på skären.. så dit for den träningen! Nåjaa, nya tag i nästa vecka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja man faller så lätt tillbaka i gamla vanor... Men jo, nya tag bara!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!