1 Karolinas Kaos: Fullspäckad lördag

Saturday, July 11, 2015

Fullspäckad lördag


Fullt upp idag - Österbotten runt! När det här inlägget dyker upp sitter jag förmodligen i bilen på väg till Vörå. Har haft krångel med nedre ryggen en längre tid nu så nu ska jag knäckas alla vägar och hoppas på snabb förbättring. Jag gillar verkligen att gå till naprapat, tycker det är så himla skönt när man hör hur alla kotor i hela ryggen återfår sin riktiga plats haha.

Sen var det den där frissan som jag pratade om tidigare i veckan, ska också bli så ofattbart skönt att äntligen få det gjort! Sen är det bara att snabbt styra kosan hemåt igen för att hjälpa till att ställa till inför mommos kalas. Hoppas ni också har en fin lördag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!