1 Karolinas Kaos: En känslofylld helg

Monday, July 20, 2015

En känslofylld helg

Hej! Så var det måndag igen. Har ni haft en bra helg? För min del har det varit en helg med mycket känslor, toppar och dalar verkligen. I lördags var vi på begravning, en verkligt fin sådan, men sorgen är enorm. Livet är så orättvist ibland och jag har svårt att greppa det hela. Tankarna går ut till alla de närmaste.  Vi har ändå försökt hålla oss igång i helgen, så i fredags var jag med Challe och syrran och spelade minigolf. Har jag sagt att jag hatar minigolf? Nå, här kommer några bilder från fredagen.

En selfie skittidigt på morgonen före jobbet.

Minigolf, hurraa...

Syrran in action.

Jag fick ungefär tusen slag. Typiskt mig: slår varannan bana hole-in-one (okej, var femte kanske...) och resten far helt till skit. Fick väl sammanlagt ca 90 slag, mvh Tiger Woods.

Fina Skata.

Jag, superkoncentrerad och superirriterad. Och Challe i närbild.

Jordgubbar, glass och rosé har vi också hunnit med.

Det blev en riktigt lugn helg för min del, har mest bara varit med familjen, varit ute och sprungit, ätit massa onyttigheter och bara gråtit floder. Det måste man göra ibland också. Men hörni, nu är det Jakobs Dagar och nu ska vi njuta av att solen faktiskt ser ut att titta fram den här veckan. Kram på er, vi hörs! 

4 comments:

  1. Håller med, livet är så otroligt orättvist...har nog aldrig gråtit så mycket på nån begravning nånsin. / En annan som var på samma begravning
    Ps. gillar din blogg! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är ju det, helt ofattbart. Styrkekramar till dig också! Kul att höra att du gillar bloggen :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!