1 Karolinas Kaos: Drömtjejen Ellen Bergström

Friday, July 17, 2015

Drömtjejen Ellen Bergström


Underbara Ellen Bergström. Jag fick upp ögonen för henne på youtube när jag av en slump ramlade över en av hennes videon som hon laddat upp på sin kanal. Hon är förutom youtube också känd som skådespelerska och bloggerska. Just nu är hon dessutom aktuell i tv-serien Stjärnkusken på TV4. 

Bergström ser ut som en blandning av de två folkkära tjejerna Ellen Fjæstad (Eva & Adam-Eva) och Ebba Hultkvist och hon är galet rolig. Den kombon räcker för att jag ska älska henne. Om någon missat denna fantastiska tjej tycker jag absolut att ni ska hålla ögonen på henne, jag tror att hon har chans att bli riktigt stor. I det här inlägget delade jag hennes video Drömtjejen och här är nu ytterligare två av hennes klipp:



Kolla in Ellens blogg här och instagram här.

2 comments:

  1. Ah jag så älskar Ellen, hon är så skön och så äkta :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!