1 Karolinas Kaos: #BBHMM

Friday, July 3, 2015

#BBHMM

Visste ni att Rihanna nyligen slagit ett historiskt rekord - hon är den första artisten vars låtar har strömmats över 100 miljoner gånger. I sin nya video till låten Bitch Better Have My Money får hon droger, våld och t.o.m. mord som framstå som nånting coolt, vilket det givetvis inte är, men alltså... Jag älskar den här videon. Jag älskade låten sedan tidigare, men nu är jag snarare helt besatt.

BBHMM!

Varning för naket, blod, våld, droger osv!

2 comments:

  1. Kanske inte min favorit av Rihannas låtar, men det är ändå första gången jag hör den så kanske den ändå växer lite ännu :) Fast gillar bäst de låtar där hennes vackra, lite raspiga röst får ta plats ordentligt!

    Väldigt mörk och crazy video var det här också. Jag är inte så känslig, så blev inte äcklad eller så, men var inte riktigt i min smak ändå.. :P Men ja, intressant och annorlunda var det ju minst sagt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag älskar när hon kör den här stilen, även om jag gillar andra av hennes låtar också, där hennes röst bättre kommer fram. Gillar det mesta hon gör faktiskt :) sen tyckte jag att videon gav mig lite Quentin Tarantino-vibbar och därför ääälskar jag den!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!