1 Karolinas Kaos: As many hours in a day as Beyoncé

Thursday, July 2, 2015

As many hours in a day as Beyoncé

Det känns som att tiden inte riktigt räcker till. Timmarna efter jobbet bara flyger iväg varje dag. Igår jobbade jag som vanligt till klockan 16, sen for jag direkt till stan med mamma för lite shopping. När vi kom hem for jag ut på en joggingrunda och sen var det dusch och mat som gällde. Efter det blev det ett spontanbesök till mommos och moffas för kaffe och mys i solnedgången och vips så var klockan elva på kvällen!

Livet kommer emot ibland och då blir det lite lugnare på bloggen, men så tycker jag att det får vara. Hellre det än en massa halvhjärtade utfyllnadsinlägg. Sen hjälper det ju inte att min dator är på reparation heller, men jag borde få tillbaka den inom en relativt snar framtid åtminstone. Men ja, ibland behöver man bara ett par dagar tillsammans med de närmsta - utan dator, utan ständig uppkoppling och utan måsten.

Några bilder från de senaste dagarna.

Imorgon är det fredag och helg, så då har jag tänkt blogga lite mera. Visserligen ska vi på villafest imorgon kväll och på lördag kommer syrran hem från Sverige, så vi får se hur mycket "fritid" det sist och slutligen blir i helgen. Men nåja, tids nog - håll ut! ;)

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!