1 Karolinas Kaos: Vasahelg med Ollis och Strampen

Sunday, June 7, 2015

Vasahelg med Ollis och Strampen

Hej på er! Igår blev det spontanutgång till Ollis för min del, vilket var lika roligt som vanligt. Började kvällen hemma med lite vin och fotbollstittande och sen gick både jag och Challe ut och mötte upp våra kompisar på olika håll. Dansade och yrade runt där några timmar och när vi gick hem hade solen gått upp igen. Älskar dessa sommarnätter. 

Finsk sommar ♥

Och ikväll var jag till Strampen med Daniela. Jag hade tänkt äta "något smått", men blev en burgermåltid minsann. Känner mig mätt ännu 5h senare haha. Vädret var riktigt schizo, solsken och ösregn om vartannat, så vi höll oss på insidan. Det är alltid så kul att träffa henne, skulle ha kunnat sitta och prata hela kvällen som vanligt. Tänk att man kan hitta vänner via bloggen!

Solsken och blöt asfalt. 

Black Angus Burger

Fina Daniela!

Gick genom parken på vägen hem

Jag idag!

Nu ska jag och Challe koka ihop lite kvällste och sen bara titta på tv-serier resten av kvällen. Ah, tungt det här med semester. Pusshej, hörs imorgon!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!