1 Karolinas Kaos: Throwback: Spanien 2011

Thursday, June 11, 2015

Throwback: Spanien 2011

Dags för throwback thursday! Idag tar jag er tillbaka till juni 2011 då jag spenderade en vecka i Spanien tillsammans med familjen. Vi bodde i Marbella/Puerto Banus som ligger så långt söderut i Spanien som man bara kan komma. Vi har varit i Spanien två gånger med familjen och jag älskar verkligen det landet, skulle åka tillbaka dit när som helst. Ursäkta kvalitén på vissa va bilderna, hade ingen fancy kamera på den tiden ;)

Älskar hur långt hår jag hade! Och hur bruna mina ben var! Snälla sommar kom hit nu!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!