1 Karolinas Kaos: Ross + Rachel

Monday, June 8, 2015

Ross + Rachel

Jag såg detta på Jennas blogg och bara måste skriva om det jag också. Manners Apparel har gjort tröjor med kända tv-serie-pars namn på sig. Blair + Chuck, Ross + Rachel och Carrie + Mr. Big är kanske de kändaste av dem, men sen finns det också Seth + Summer, Cam + Mitchell och Brenda + Dylan. Alltså hur fina?! 


Ross + Rachel har alltid varit mitt favoritpar, men Blair + Chuck samt Cam + Mitchell är också svårslagna. Kanske jag får beställa hem alla tre, blir endast strax under 190€ haha... Fasen, svårt att välja alltså. Vilket är ert favoritpar? Carrie & Mr. Big har jag aldrig gillat, så dem hade jag åtminstone inte valt...






4 comments:

  1. Åååh, jag vill ha en blair och chuck tröja!!

    ReplyDelete
  2. Åååh, dendär Blair + Chuck måste jag nästan ha!! :D Meddela mig om du tänker beställa ;) haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen eller huuur :) haha det ska jag göra!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!