1 Karolinas Kaos: Rastlösheten tog över

Monday, June 8, 2015

Rastlösheten tog över

Nej hörni, det blev för långtråkigt att ha semester och göra ingenting på dagarna så jag gick och spontananmälde mig till en sommarkurs på Vasa Sommaruniversitet. Utvecklingsstörning & autism heter kursen och går under kategorin specialpedagogik. Superintressant! Det råkade sig dessutom så att en tjej jag känner också går den här kursen, så här sitter vi nu i ÅA på föreläsning fram till kl. 21 ikväll. Sen är det tre föreläsningar och en hemtent kvar och så tackar vi och tar emot 5sp. Super!

Har en kort paus nu så tänkte bara säga hej! Men nu: kaffi. 

5 comments:

  1. Hej hå, tror jag också läst den kursen vid något skede under studietiden vid BI. Ämnet låter så bekant, eller så kan det vara under studietiden till spec.btgl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mycket möjligt, det rör ju sig om allt från dagis/förskola till vuxenliv så :)

      Delete
  2. SVAR: Ja men du har ju helt rätt! Tack fina, fina bästiga du <3

    ReplyDelete
  3. Haha, känner igen det där med att inte bara kunna ta det lugnt och vara ledig. Man blir ju så rastlös. ;) Låter som en superintressant kurs! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja alltså det går ett par dagar, sen blir man ju knäpp! :D verkligen, jag är så glad att jag råkade hitta den i sista minuten.

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!