1 Karolinas Kaos: Pidro, prinsbröllop och bio

Sunday, June 14, 2015

Pidro, prinsbröllop och bio

Det blev en lugn dag och kväll igår, med prinsbröllop, pidro och filmtittande. Vad fina Sofia & Carl Philip var tillsammans! Jag gillar att de vågade sticka ut lite och köra sin egen stil: Sofia leddes in av sin pappa, hon visade sin tatuering i nacken och att Samuel Ljungblad körde gospelparty under utmarschen. Superlyckat tycker jag!

Tror dessa två kan få ganska fina barn hehe... Okej okej allas barn är fina, men ni vet vad jag menar.

Sen spelade vi några omgångar pidro! Finns pidro utanför Österbotten ens?

Imorgon börjar jag jobba vid Snellmans, vilket jag tycker att ska bli jätteroligt! Visst har det varit härligt med lite semester, men åtminstone jag mår så otroligt mycket bättre av rutiner (och inkomst haha). Den sista lediga kvällen ska jag och Challe spendera med att gå på bio tillsammans med några kompisar. Jag älskar att gå på bio, så det ser jag fram emot. Nu är det kaffedags här i Forsby så nu ska jag kuta, pusshej!

3 comments:

  1. http://sv.wikipedia.org/wiki/Pidro Enligt Wikipedia finns pidro nog också i andra delar av världen, det kallas tydligen pedro på engelska :)

    ReplyDelete
  2. håller med att dom är fina tillsammans :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!