1 Karolinas Kaos: Perfekt till sommarens drinkar

Monday, June 8, 2015

Perfekt till sommarens drinkar

Jag blev inspirerad av något jag såg på pinterest häromdagen och bestämde mig för att laga lite fruktiga isbitar. Satte lite hallon, jordgubbar och blåbär i en såndär is-grej, hällde på vatten och sen in i frysen. Snabbt, enkelt och fräscht!




Det blev supergott att ha i vanligt vatten, det gav en lite fruktigare och friskare smak helt enkelt. Men även perfekt till sommarens drinkar, eller varför inte i en bål? Nästa gång ska jag testa med mynta och citron tror jag!

11 comments:

  1. Detdär måste jag testa! Ser så fräsht ut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tycker jag du ska göra! :)

      Delete
  2. Åh så härligt! Tror det kunde vara härligt med t.ex. kiwi också :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolut, bara att testa sig fram! :)

      Delete
  3. Ååååh super bra, dedär ska jag så göra nästa gång :D

    ReplyDelete
  4. Bra tips! Måste testa själv, det ser så fräsch ut. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul att det gillas, ja det tycker jag du ska göra! :)

      Delete
  5. måste också veta vad is-grejen heter

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!