1 Karolinas Kaos: Torsdagslista

Thursday, June 11, 2015

Torsdagslista

Lista hittad på Carolinas blogg. 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Jag vet faktiskt inte. Har ca 10 pojknamn på lager, men bara ett par "kanske"-namn på tjejsidan.

2. Vad kan du verkligen INTE äta?
Oliver och "klappagröt" (lingongröt) går inte ner. Annars äter jag så gott som allt.

3. Har du bra självförtroende? 
Oftast. Alla har vi våra sämre dagar, men överlag har jag bra självförtroende, ja.


4. Snusar eller röker du?
Nej. Eller tja, jag feströker ibland. Korkat jag vet, men det är något speciellt med den där cigaretten när vinet börjat söka sig ut i blodomloppet...

5. Beskriv ditt drömutseende.
Alltså, jag vill ju se ut som jag. Men visst skulle jag piffa till vissa delar lite grann. Jag känner ändå att de saker jag skulle ändra på går att åstadkomma med träning, så frågan är bara om jag orkar haha...

6. Den du saknar.
Var det en fråga?

7. Vad väljer du, godis eller chips?
Just nu, godis. Makuunigodis. ÅH. Det vill jag ha nu.

8. Har du rykten efter dig?
Ingen aning, inget jag vet något om. Förr hörde jag mer saker, men nu är jag väl för tråkig då jag studerar, jobbar och är sambo. Inget intressant att skvallra om liksom. Om ni andra vet mer än jag kan ni ju kommentera haha!


9. Din absolut sämsta egenskap?
Att jag inte plockar undan saker efter mig.

10. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?
Noll förståelse.

11. Har du provat på droger någongång?
Alkohol, nikotin och koffein, så aldrig något olagligt nej.


12. Vad vill du bli när du blir stor?
Lärare, I guess.

13. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Jag blir nog illa tvungen snart eftersom C ska iväg på utbyte.

14. Vad väger du? Är du nöjd med det?
Haha jag väger lagom, är riktigt nöjd.

15. Hur lång är du? Är du nöjd med det?
170, tillfreds med det också.


16. Accepterar du okända som vänner på Facebook?
Nej.

17. Vem kramade du senast?
Sambon.

18. Vem träffade du senast?
Förutom C var det läraren och mina medstuderanden som jag går sommarkurs med.

19. Är du kär just nu?
Ja!


20. Vem är du mest lik, mamma eller pappa?
Till utseendet är det nog mamma, men mina personlighetsdrag är blandade av båda. Kanske mest mamma ändå. Framförallt temperamentet.

21. Den bästa bloggen?
Den här

4 comments:

  1. Jag tkr de e myyki svårare att hitta på fina pojknamn jag. Har ba ett typ lol. Flicknamn däremot har jag mång haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja vi får bolla idéer tisammans sen när de e så dags ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!